۶نکته درخصوص شرایط فعلی جنگ غزه و آینده آن

شکست بزرگ برنامه‌های خیالی تل‌آویو

فعالان فضای مجازی فیلمی از وداع محمد برکات ستاره سابق تیم ملی فلسطین با خانواده اش پیش از شهادت منتشر کردند.
کد خبر: ۱۴۴۹۳۶۷

ببینید | فیلمی از وداع تکان دهنده فوتبالیست فلسطینی دقایقی قبل از شهادت

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم، محمد برکات ستاره سابق تیم ملی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهر خان یونس در جنوب باریکه غزه به شهادت رسید، با شهادت وی تعداد ورزشکاران کشته شده از زمان تجاوز ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به غزه به ۱۵۷ نفر رسیده است

این فوتبالیست فلسطینی دقایقی قبل از شهادت با انتشار فیلمی که در آن صدای درگیری و هجوم به وضوح در اطرافش شنیده می‌شود با پدر و مادر و فرزندانش وداع کرد

برکات در این ویدئو گفت: شاید این آخرین سخنان و آخرین صحنه‌ای باشد که مرا را در آن می‌بینید، ما در شرایط سختی به سر می‌بریم.

وی سپس آیه شریفه "قل هل تربصون بنا إلا إحدى الحسنیین ونحن نتربص بکم أن یصیبکم الله بعذاب من عنده أو بأیدینا فتربصوا إنا معکم متربصون" "بگو که آیا شما منافقان جز یکی از دو نیکویی (بهشت و یا فتح) چیزی می‌توانید بر ما انتظار برید؟ ولی ما درباره شما منتظریم که از جانب خدا به عذابی سخت گرفتار شوید یا به دست ما هلاک شوید، بنابراین شما در انتظار باشید که ما هم مترصد و منتظر هستیم" تلاوت کرد.

تعداد بازدید : 130


این فوتبالیست فلسطینی در ادامه با تلاوت آیاتی در مورد تقدیر و صبر؛ افزود: ممکن است عمری به پایان رسیده باشد یا عمری باقی بماند و جز مالک غیب آسمان‌ها و زمین کسی نمی‌تواند آن را تعیین کند.

در پایان وی با استغفار و طلب بخشش؛ خطاب به پدر و مادرش می‌گوید به خدا قسم شما محبوب و عزیز من هستید.

وی همچنین با فرزندانش خداحافظی کرد و گفت: اگر از مرگ گریزی نباشد، ترسو مردن هم شرم آور است، پس به مرگی بمیریم که محبوب خدا و رسولش بوده و از آن راضی باشند».

ببینید | فیلمی از وداع تکان دهنده فوتبالیست فلسطینی دقایقی قبل از شهادت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها